05 October 2009

kisaH kasiH lara

#2 3 hari ni aku sunyi tnpa lptopku..sbb dia pinjam..katanyer nak wat asment dgn kgkwn...demi dia...tp memandai jerk umah pic aku kat account aku..nih mesti kes tkt awek dia taw lptop 2 milik aku...tkut kantoi...sentap aku nok...arghhhhh...


#aku nak citer kesah mak awi sbtu 3hb oct...sbtu aku xder lah aktiviti sgt..pas keje aku dok umah jerk...aper lg tidow laaa...ttiba ancet aku berdering...lagu with you mmg khas ntk my boo...sapa lg kalau bukan ejan aka my boo...dgn pntas aku angkt tepon...suara nya d telingaku..apa lg laporan,dia ckp baru pas lunch n jup lagi dia ader class smpai ptg...aku tersenyum..dia ingat aku...

aku tidow..skali lagi ansetku menyanyi,aku angkat dia suh aku bsiap nak teman dia g makan..sepantas kilat aku bsiap..dgn muka bminyak aku touch up sket aku turun berlenggang lenggok cik kiah,dia tegur aku

"eh nak kemana cantik2 nih kita nak g makan jerk"...almaklumlah pakaian aku masa 2 terlebih sudah agaknya..hahaha...

"nih baju anis g keje td lah,mls nak tukar.."

kmi mkn kat ameer ehsan maluri,kat saner lah pot plg sng nak excess tenet...ader wifi la katakan...aku xlapar sgt,dia pun,tp order gak makan...dia kata

"arini abg nak anis suapkan abg"dgn muka yg agak pelik aku melihatnya,apakah jenis permintaan itu,agak jarang sekali dia suh aku suapkn kecuali bila dia kat kete jerk..sbb dia sibuk drive kan kan kan...dia bsuara lg

"dlm ati anis,waahhh bestnyer dah lamer xbuat mcm tu"arghh dia perli aku..last skali aku xsuap dia lgsung..hahahahah...kmi berusaha menghabiskan sntapan tu..tp ttp xhabis..sbb masing kenyang..kekekekek...


#mlm tu aku order milo..tgk milo nih tersenyum kat kmi..haruskah~~~

dia hantar aku blk,tp lptop masih d tangan nya...ugh aku boring lg...aku salam tgnnya mcm kebiasaan aku lakukan...tp kali nih bbeza..dia buat aku tersenyum...syg...


#ahad lak,aku dok bgnkan dia jerk dr pg sbb dia ader kuiz..so dia pesan bgnkan dia..last skali aku kol dia kol 8.28am..dia ckp dia odw..class kol 8.30am..aku naik risau dia lmbt..dia slumber jerk...every minute aku msge dia..kekeke sowi ggu boo..


then ptg 2 dia kol aku,nak g tgk wayang...aku ikutkana saja..demi dia..

kmi g mdvly g tgk wyg..tp wayang lmbat lg,kmi g mkan..aku order chcken chop rice[sizzling],n dia aku amikkan kaka special seafod curry laksa,our fvrte..sodap dow...nih yg nak citer nih..kmi ddk berdepan..kat sebelah kananku ader sorang awek bbaju kurung..dia pandang pompuan tu..lamer dia pandang,aku nak naik angin dah time tu..tapi ttiba..............balak awek tuh datang menatang santapan mereka,sambil memandang boo dengan seyes skali...keadaan tuh berlaku sekelip mata..dengan riak terkejut di muka nya[by boo] membuatkan situasi tadi menjadi lucu bgku..aku bersuara

"haaah padan muka gatal sangat kan..padan muka"

"kekkek kantoi..."dia juga tergelak dengan aper yang menimpanyer..kantoi dengan balak pompuan tu yang dia dok tengok jerk awek org tu..ahahahh

tak habis2 kami gelak sal tuh....padan muko....


#kaka special seafod curry laksa..sodap owh...

then kmi g tgk wyg..where got ghost...menarik juga lah criter tu...hahahha...pas hbs wyg kmi blk...xhabis2 dia mengeluh..arini dia kurang happy..sebab bnyak benda yang dia fikirkan...masalahnya aper yg dia fikirkan 2 terlalu jauh dan mengambil masa untuk di capai..bila aku cakap simpanlah duit sikit2..dia on daspot dia ckp xblhh..ah aku malas dah nak cakap lebih2..duit bukan leh dapat selonggok time 2..kecuali lah wat pinjaman..2 mmg lah dpt slonggok trus....tp aku rasa dia xbgtau aku sesuatu..mgkin jgk dia tkut aku akan mgamuk bila bgtau..so lgkah terbaik jgn bgtau aku...n aku pun xnak tau sbb aku xnak rosakkan mood aku arini...

kmi singgah ke gpms sekejap..on9 jup then blk umah...yepie aku dpt lptop aku rini...windu..blk jer aku trus on9...tp aku ttiba angin bila dkt history web aku ader blog pompuan tuh n blog dia..kesian kengkawan facebook aku kena angin aku skali...maaf kalian sumer...aku delete sumer history yang myakitkan hatiku..atas alasan aku xnak fikirkan mende yang menyakitkan hatiku...aku just nak happy dalam masa ini....






terima kasih ya allah..alhamdulillah...



No comments:

Post a Comment