14 September 2009

semanis senyuman lara...



arini 14/9/2009...aku bangun dengan tenangnya,dengan senyuman yang sangat aku rindukan hadir dalam diri kue..dengan berbagai masalah yang menimpa aku kebelakangan nih membuatkan aku jadi unhappy person,slalu nak marah2,n ader penyakit kemurungan..tapi alhamdulillah arini aku bangun dengan senyuman..walaupun tido xlamer,tapi ia cukup membuatku happy...dengan senyuman yang mekar di bibirku.aku memulakan arikue dengan begitu yakin..cewaahh mentang2 pkai tudung barulah katakn..kekekekek..cantiq aku..hahaha..

nak tunjuk sket tudung ku arini..kekek


tugasan ku berjalan macam biasa..sungguhpun ader masalah customer yang belum lagi sattle untuk register,aku tetap menghadapi dengan tenang...aku xtau lah kenapa hari nie hari untuk aku tersenyum dan bergelak ketawa.. alhamdulillah...

nak d jadikan cerita tghari tadi aku terfikir untuk menghubungan untie kesayangan aku,kak niza..bertanyakan mereka balik ke sabah ke x pada raya ni...selepas itu timbul isu untuk memujuk abg ucop[her husband] untuk singgah beraya di kampung..aku pun berpesan kepada kak niza untuk membagiku no telefon abg ucop..setelah no telefon berada di tanganku,aku segera menghubungi abg ucop..tapi bkn sebagai anak sedara,tapi sebagai skandle..kekekek..aku nak main2kan dia..kak niza pesan cuba jerk,dia nak tengok abg ucop layan ker x...aku pun memulakanlah lakonan ku yang baru ku asah sebentar td..kkekke...yang xboleh tahan itu abg ucop mengaku dia tok imam di masjid kg seberang peraii..time 2 pecah juga lah anak perut nih menahan gelak,dan serta merta termati jugaklah akalku nak mengelentong tok imam ni..kekekek putar punyer putar,aku dptlah menipu dia dengan lakonanku..kekek..mmg kaw kaw aku kenakan abg ucop kue...cian dia..kalau dia tau mmg kompem2 aku kena sekeh..hahaha...nnt raya aku minta maaf lah..kekekek... family aku di labuan yang paling aku sayang..aku sayang mereka smua...muahhh


sebelah petangnya pula abg bilal lak buat lawak...dia lah tukang lawak d ofis 2...xkering gusi jadinya layan dia..kekekek..kami leh paw dia cd n kuih raya skali gus ari ni..hhahaha..cian dia..walaupun dia macam 2..hatinya sangat2 mulia..sgt2 baik hati..walaupun dia huru-hara mcm 2..kekekekekek..


seselepas 2 aku happy pula sbb bucuq boleh trima pemberianku..aku sajer jerk belikan dia mende 2...aku nak tgk dia pkai ntk rayer nnt..huhuhu kalau boleh lah..hu3...aku sayang dia wei...rindunya kat dia-_-........ taw taw taw..

tapi kesimpulannya aku happy arini...mood aku bergantung dengan mcm mana cara aku bangun pagi..kalau aku tersenyum,maknanya aku akan happy lah sepanjang ari tu..begitu lah sebaliknya...

esok aku harap aku akan tersenyum lagi...aminn..aku amat mengharapkan..kerna aku busan dalam kemurungan....-_-.....aminnnnn





No comments:

Post a Comment