17 September 2009

JUst LeaVe iT larA!!!!!...

hati nie terbakar....kita rapat ngan dia..kita xminta aper2 kat dia tp dia bg..stakat kredit skali skala.kuar mkn ramai2..tp dia ckp kat org lain itu ini..hati korunk xterbakar ker mcm 2..lg2 org yg kita percaya,slalu bg nasihat..dia kata dia ikhlas,tp mc nih lak jadinya..aku ngan sorang lg nih mgsa..aku xlah teruk sgt kena,ksian kat sorang tu jerk..tp aku angin gak lahh...aku lak peel panas baran kan..huh! mmg sesuai lah...

ttiba org lain nasihatkn kat kita jgn rapat ngan org mcm nih..putar belit alam....fuhhh bagai gunung berapi tuh menghempap kita serta merta...hati kue mmg terbakar..dan lg2 org yg kita syg xpercaya kat kita..di katanya xnak sebelahkan saper2...lagi lah aku panas...wei aku xlah miskin sgt...aper yg aku nak aku usaha tau x...susah2 aku pun aku xlah smpai gadai maruah aku terminta-minta....DAN JANGAN DIA CAKAP hak milik aku sumer nih dia belikan juga,vaio aku,anset aku,camera aku...agak2 wei!!!!!!kalau aku dengar dia ckp mcm 2..kat depan2 org tuh jugak aku maki...aku tau usaha sendiri aper yg aku nak...aku xnak jd mcm nih lah...mengungkit....dat y lah aku beli harta mende ku dengan duit usaha aku sendiri aka duit mak bapak aku ^-^.....tapi bila mende nih dah jd crita mcm nih,xcantik weii..nnt drg ingat aku mewah sbb ader org tanggung...slama nih aku tgg org org ader lah[x menyindir sesiapa]....aku xpnh mrasa org tgg aku KECUALI mak bapak aku!!!......kalau setakat kredit 2,blanja mkn ader lah..tp jgn lbh2...aku xnak tlalu bsangkut kat org..aku ader otak..totally mad wif dis nonsense issue!!!!.....seyes aku sakit hati...aper org lain akan cakap..eh mesti dak nih pkai cantik2 sbb kena bela...YA ALLAH YA TUHAN KU..aku terima segala dugaan mu di bulan ramadhan ni..KAU kuatkan lah semangat dan ketabahan hatiku menerima dugaan ini,dan KAU tunjukkan lah kebenaran kepada mereka yang menuduhku....aminnnn...


AKU BUKAN PEREMPUAN MURAHAN!!!AWAS!!!......

lps nih jgn arap la aku nak layan...jgn fikir aku mcm nih,,jauh dr keluarga..aku xder daya...pompuan ader 9 akal..lelaki hnya ader 1 akal..9 akal perempuan 2 adalah kekuatan bg kaun hawa ni..so pandai2 lah guna..tapi harus di ingat,jgn sesekali gadai maruah..itu kesilapan besar....boleh tanggung malu beb....tlg lah ingat..kita rugi zaman berzaman..lelaki xperlah mmg itu lah kekuatannya,dan itulah juga kelemahannya...hanya 1 tuh jerk..kita pompuan yang ader kelebihan 9 nih..kita guna jerk..slagi kita xgadai maruah..itu yg penting...DAN kalau boleh jgn terlalu tunduk dengan kehendak lelaki..itu yang aku belajar dengan pengalaman silamku....

aku kat kl miskin lah korunk tgk...jom blk sabah...kaya xkaya ko tgk aku...hahahah kaya dengan budi bahasa jerk la..hahhahah....tapi tlg lah...aku nak org yang aku sayang 2 percaya kat aku...jgn mcm nih...berbelah bagi....so aku nmpk kat citu ko xprnh fikir ntk syg aku,ko hnya guna perasaan aku bila ko kosong..bila kau ko berisi dgn bunga2..ko lupa aku...amboiii ko ingat aku nih xder hati ker..ko ingat aku nih bus stop ker....aku sering dpt kes mcm ni...persinggahan yang sementara...sakit wei...jarum yg tajam 2 pun sakit sekejap jerk..tp dia,depan mata...smpai bila aku nak sakit mcm ni...sembilu....

asal nya ku nak citer psl kes tanggunggan jerk..tersasar lak kes hati prasaan lak..kkekeke...tapi 2lah kes yang buat aku angin jerk arini..mmg malu juga lah..nnt org lain ckp kiter aper kan kalau drg terdengar citer ni..mmg xcantik...aku mrh sgt kat pakcik bodoh 2..totally,seyesly aku mangamukkkkkkkkkkkk..mangkukzzzzzzzzzz ayunzzzzzzzzzz....YA ALLAH kau hilangkan lah amarah ini..mmg sakit teras di hati..fitnah yang ku tanggung sangat2 berat apabila isu maruah di libatkan..ya allah kau bantulah hambamu ini..kau bantulah..aku reda dengan dugaanmu,,aku terima segala dugaanmu...mudah-mudahan mendapat hikmah disebalik kejadian ini.....aku mohon....

No comments:

Post a Comment