26 September 2009

Aku maHu kau Tahu


aku mahu kau tahu...

aku sunyi tanpa mu..
aku terlalu merinduimu..
dulu kita sering bersama di setiap saat helaian nafasku..
tapi kini kau menjauh akibat kesilapanku..
maafkan aku..

ku ketepikan ego ku demi sayang..
namun semua itu terlewat untukku lakukan..
mengetahui hatimu telah di miliki sebegitu pantas..
dunia bagai terhenti..aku pasrah..

cintamu telah tiada...
sendiri aku mengharungi hari ini...
hilang semua cintamu untukku..
pergi jauh meninggalkanku...
mungkin ini balasan buatku...ku terima dengan reda..

aku mahu kau tahu..
aku tetap menyayangimu..
pernah dulu kukatakan cinta ini hingga akhir hayatku..
itu janjiku..
kerana kau yang terbaik buatku...
dan aku akan terus menunggumu..
kerana aku pasti jauh di sudut hatimu..
aku pernah mengisi ruang hatimu....
pernah menghias tawa mu..
pernah membelaimu...
keutuhan sayang ku tetap untukmu...
kerana tanpamu,aku tak menemui sinaran.....

walaupun kau telah di miliki..
aku harap kau bahagia...
senyuman mu adalah kebahagiaanku..
doaku untukmu selalu....
pelamin fantasiku terhenti di sini..
walaupun aku mengharapkan untukmu kembali..
mencipta sejarah dalam hati kita...
tapi semua itu sudah terlewat..
boo maafkan aku...sejuta kemaafan atas kesilapanku tidak menghargai teguranmu..
maafkan aku..
ini balasan yang terbaik untukku..
cinta ini telah tertutup kerana hanya menunggumu mengetuk kembali....




>>>nukilan hati lara.....aku takut untuk bercinta lagi..kerana aku takut akan kehilangan yang teramat memedihkan..apa perasaan kamu bila nampak insan yang kamo sayang bersama orang lain..sedangkan kamo sendiri...pedihkan!!!sakitkan!!!..tapi apakan daya..kerna sayang ku turutkan...

No comments:

Post a Comment