05 August 2010

seringkali tlupa untuk berterima kasih~


kadang2 kita terlupa akan insan yg sayang kita,maafkan aku...tp yg pasti kamu ttp dhatiku,kamu ttp tmpt ku bgantung harap..maafkan aku~~..aku bukan utamakan dia,kamu jugak...aku sayang kalian semua..

uwan n mama:percaya la anakmu akan bersama mu jua,anakmu sgt syg pd kamu,krn kmu bdua la anakmu dpt semunya...terima kasih yg xthingga...syg kamu terlebih :P..uwan jaga kesihatan,maaf xdpt ada dgn uwan skrg..aku celaru...kalau la sbh tu dkt sblh kl jak,mmg stiap mgu aku mulih wan:(...mak,syg kmu sgt mum,tnpa mum aku xsekuat skrg..kesabaran ku waris dr mum,mum ckp sabar dlm meharungi hidup kita ni...aku sayang mak ayahku...

abg2&kakak2:aku harap kita dpt bersatu sebagai 1 family yg sgt2 bhgia tnpa ada setitik dakwat dlm hati...syg kmu smua

kak elah&family(ana,iyuz,intan):kamulah penyeri hidupku,tnpa kamu busan la idopku..trima kasih atas segalanya,trima kasih memenuhi segala kekurangan dlm hdp ini...aku juga sayang kamu..

along&family:aku sayng kamu semua,tnpa kmu senyumku tiada...muuahh

tgh awang&fmily(diyah dll):family tchenta,syg sgt sama kmu..best of the best...:P..terima kasih..

rakan2&kenalan:wlpon ku sorang yg pdiam dan kdg tlupa ntk btnya khabar kalian..maafkn aku..trima kasih kerana sudi menjdikan aku sbgai shbt kalian...tnpa kalian aku xda sapa..hu3..terima kasih ya..syg semua :)...

rezduan razali:ketahuilah bhw aku syg kmu,dan kmu tahu tu semua..xkn ada pganti ntk kmu..terima kasih ntk hbgn kita slma 4thn n msok k5 thnnya..aku bhgia dgn mu,wlpon ada pbagai rintangn,kita bdua tahu bhw hati kita adalh 1...terima ksh hdr dlm diri ku...syg kamu sgt..

No comments:

Post a Comment