31 August 2010

sehari danau kota ^_^

musim2 raya ni smua org sibuk...setiap jln d kehel ni smua jammed ajer,naik lenguh dah simen jln raya tuh nak tampung rkyt kl...24jam lah xpnh nak rehat...semalam aku ngan taiyunk aku,a'a,abg fiq,paan,ain n bf,am n awekz kuor..

"wei jom g danau kota"am mula bsuara..

"naaaak ikotttttt"aku menyahut xnak tinggal,ejan senyom..

aku kalau bab2 bjalan ni no 1,lg2 kalau tmpat shoping,mau nyer xsuke..hikhikhik..dah lamer nak menyampaikn hajat nak btandang ke situ...am dah menyuarakan hasrat hatiku,aku bguling2 happy,xpyh aku nak pujuk rayu ejan nak g..hikhikhik..akhirnya..yes!!!!!

"ok,aku nak amik aweks aku jup g ptrajaya,kol 10 11 mcm tu kita tolak"kata am

"wokei"aku semangat,yg len relaks jerk...^_^

tgh2 dok mngu mamat sorang ni g amik awekz dia,kmi pon mbuang masa mnonton lawak sepah,burger layan sndri..aper ntah tajuk,lawak sempoi ar,ckp la ntk wktu2 mcm ni..kekeke...

"weii xyah g lah,jom tido"a'a sajer jer nak myekat!!

aku dah muncung sedepa dah,siap kalo xjadi aku siat2 sumer...kejap lg am dtg,paan lak ajak g minum jup kt merbok bab nak jumpa kak fida,ade besnes nak langsaikn ^_^..ikot saja,yg pntg danau kota kmi ODW!!!!!hikhikhik...minum2 lak hujan rintik2..dah sudah jgn kata xjadi g dah!!ish!!

akhirnya jejak gak danau kota,yg rimasnya full giler...jln pon lurus jerk,tnpa leh tgk kiri kanan,aku dah xnmpk brg2 jualan dah memandangkn ketinggian aku mcm ni,aku nmpk kepala2 lautan manusia jerk..huk2 sedih..hasrat ntk merembat brg2 btukar kepada hasrat ntk minta blk!!!!!panas giler,aku dah la ngan bju kerja..sabar jerk la...

yg sumer sengeh jerk kat aku...depa kata aku happy dah smpai hajat dtg danau...dlm hati aku mok blk!!!!penuh giler org..aku xtaw lah drg nak beli aper dgn puluhn jutaan org mcm tu,xslesa aku nak shoping..pdhal aku nak cari bntal jerk ntk opis aku..hikhikhik...

stesen seterusnya kmi g malinja nak isi perut lak,jam nunjukn kol 3am..bdn aku dah melekit dah ni..tp sbb nk sahur xperlah...skali smpai kt malinja..

"ya allah nk makan kat sini ker,panjang nyer bratur nak amik mkn!!"a'a terkejut tgk..

malinja pon full house pg tu..ingatkn depa nak tukar pot tp nak gak lepak kt ctu,xper la entam la labu yg pntg mkn,aku order burger ayam special,pnyer la lmbt mamat ni wat,sgt2 bperibahasa wat tu ha,yg xpuas hatinyer telur yg nak balut daging burger tu hangus sbb dia nebes kot aku dok tgk jer dia wat,dah lmbt sgt aku pon tunduk ar dok tgk dia wat caner..tmbh aku tgk tmbh lg dia lmbt..hampes...bila dah mkn,cisss rasa sgt mgecewakan!!..ejan dok sedap jer balun hotdog double special dia...aku lapa lg..aku g lg order benjo lak..hikhikhik!!..ejan lak g order nasi lemak...lapa beno ni,sabar jerk la..

blk2 jerk bateri bdn aku mmg 5% tgl..penat siot..tp best ar kuar ngan kgkwn gak kn,n buah hearty ^_^...thanx taiyunk..aku nmpk bntal aku dah nmpk len dah..zzzzzzzzzzzz

sekian!

(baju raya xder lg!!!!!!!!) :(

No comments:

Post a Comment