31 July 2010

bicara mengarut c larahearty..

lama rasanya xmencoret coretan mengarutku..xtaw aper ntah yg dbizikan :p...slalu jerk on9 rasenyer..tp nak menconteng sket pon xdan asenyer..kekek..

berita terkini:aku masih dsini,urmm nak kata badan gemuk,xlagi,sbb skrg kurang rehat..blk keje jer aku merewang dulu..smpai wktu blk,tros tido..tido pon kdg xcukup...penat dow...tulang aku dah biut ni...biut(bengkok)..

aku rindu worldcup..bru tawun nih aku follow,pdhal 1hape pon aku xtaw,kecuali nama2 ternama jer..etu pong taw nama jer,dia maen kat ner,maen mcm maner,langsung aku xtaw...org kata time wc ni,msti llk jer yg sonok,so aku memecahkn tradisi fmly aku,kali ni aku lak yg tgk wc..kekek...mmg dr awal aku follow,mula2 sokong england,tp bila tgk depa maen mcm haram,harap nama besar je sekor2,tp maen bola ntah kemana...so aku tukar team,aku sokong german...yeahaa...ok la 8least tmpt k3 pon blh la..tgu 4 thn akan dtg,german kembali ngan jejaka2 muka yg kuat2..yeah ozil u can do it....cewaahh semangat aku..sbb wc lah aki kurang rehat..g keje pon mata dah mcm panda dah...thanx 2 my boo bawa me g tgk bola..mmg best..kekekke...ok jumpa 4 thn lg...

tgk ni,gmbar2 time tadika dolu2..wiwin la ni hbs dia post kat pesbuk tu..malu aku..kekekek...sib baek la bkn tayunk body zaman kecik2..mampui...ni time aku jd wakil tadika,bcerita tajuk anjing dan bayang2..kekekek....lucu kalo nak ingat...anyway thanx win,dpt gak aku tgk pic dolu2...keekke..

haah,ni lak kesayangan aku kat umah..kekek comeykn..syg sgt...dan sgt nakal,kejup ketuk pintu nak msok blk..kekekke...chubby sgt comey..emmuahh....skrg nih dah 10 ekor dah kat umah tu..ramaikan...kekekeke...

skunk aku tersadai kat bglow gpms sbb hujab n xtaw nak g mana..aku mghadap lptop ksayangn aku,c dia mghadap pc men game kreta..sabar jer la..k next topik i citer kat u next year la..hahaha..tata....i nak out dah..

syg rezduan razali...:p

No comments:

Post a Comment