05 January 2010

QesaH 5 januarY...

first entry aku ntk tawun nih...saat nih aku kat cc...ader hearty lg nak singgah cc pas keje,sebab per??sbb p1 aku xleh nak on9 lg...lembab tul org p1 nih nak smbungkn...hangin aku...so pas keje gadis cantiq nih mluangkan masa mengon9kn diri kt cc kat umah aku...biasanya gadis comey nih pas keje jerk akan bkejaran ke tmn melati ntk bjumpa c jejaka qaqaseh heartyku...keekek...tp ari ni kmi cuti...ari2 jumpa kang buhsan lak kan...kan kgkawan...kekekek..k lah ikuti qesah ku arini:

pagi :arini awal lak aku bgn tidow...biasanya kalo x kul 6.30am xder makner nyer mata aku yg besar nih segar bugar mcm arini...ni dsebabkn aku tidow awal semalam...tidow dgn baju keje skali..huh letih sgt laa tuh...so aku kuar umah sedikit awal la ari ni,,sket jerk..tp smpai opisnyer samer jerk...cittt...mcm biasa aku akan wat keje arian ku bserta dgn senyuman yg sgt indah..waahhh kau....hmpir kul 11.30am mcm 2 ttiba opis aku meriah...rmai dak2 branch dtg...kunun nyer ader brfing...aku pun xtau...biasala kat opis 2 aper2 gosip taw aper2 pun aku la yg last taw...haahhaha...mls nak amik qesah sbnarnya...aku dgr ader mkn2 la aper la...nguper nyer tipah ttipu En nasa kesayangn kmi smpaikn bbrape ucapan jerk...air pun xder apetah lg mknn sprti yg dwar warkan...adehhh fenat mgharap...selesai jerk trus tuwun wat keje blk...n xsabar nak LUNCH...huh

tghari :lunch arini kat jj stiawgsa...wahhh jauh kaki aku bjalan nih...mst lmbat msuk nyer...smpai kt jj pun dah 1.30pm...aku dah nek riso dah..tbayang muka bos aku dah mcm rimau nak telan org dah...tp wat relaks jerk,,,dlm minda dah sedia bbraper ketul alasan yg bernas ntk d utarakn..biasalah hamba seorang yg menepati wktu...bdak baek la katakn...kehekehekeh...kmi mkn kat wendy...1st time nih mkn kat wendy,kalo x aku xjejak pun kt wendy nih...blh laaa...akibat lapar yg teramat aku sentap jerk aper yg aku order...men terjah jer menu aku order,wlpn xtau mender la aku order nih...mkn nyer mkn jam aku yg cantiq ni dah remind aku dah masa ntk blk..mber yg len relaks jerk...aku dah mcm cacing kepanasan dah dok riso...adehhh...lastnyer aku jejak kaki kat opis kul 2.30pm...SETENGAH jam lmbat beb...hamik ko...masuk2 opis jerk muka wat relaks jerk,amoiiiii pndai beno gadis ni blakon ek...sib bek bos xder...kekekek tlepas...

ptg :idopku dteruskan lg dgn bbraper aktiviti yg biasa d lakukan...ptg sket jejaka pgisi heartyku telefon,dkhabarkn ader 2 mender dia tnya kat ayah n mum dia...
  1. tnya kat ayah:psl no fon org yg prnh ajarkn dia n adik2 dia ntk amik lesen kete..taw sbb aper?? -sbb aku nak amik lesen...kehkehkeh...
  2. kt mak lak:dia nak bgtau sal sumtin,owh biarlah rahsia kmi,yg pntg mende 2 wat muka aku merah smpai dah opis aku tegur,n wat heartyku nih menyanyi riang gumbira...insyaAllah nih adalah salah 1 langkah prtama kmi ntk hdp kmi...insyaAllah...1 ikatan yg tulus mulus..hearty ke hearty...^_^
lps insiden 2 aku dok senyum jerk...aik minah ni dah giler agaknyer tegur dak opis ku...kekkeke aah korunk xtau...asalkn aku happy..kkekeke...heartyku dtambah lg sdikit kemanisan bila aku dgr ayat nih dr mulutnya

"rm---- braper lah sgt,abg lg gmbira bila abg dpt anis sbb anis lg bharga bg abg,n abg leh dpt lbh dr 2"

beh krg mcm tuh la..aku pun xtaw sgt nak olah ayat mcm maner..ahahah yg pntg mcm 2 la...hahahha...wah riang gumbira hearty gadis nih...tido pon tsenyum agaknya nnt...hahahha...oklah 2 jerk ntk arini...penat dah jari jumanji nih mnaip...kahkahkah..bubbye then..see u next entry....daaaa

No comments:

Post a Comment