08 January 2010

BingkisaN merepeK cik hali ntk cik N..

aku xtau mcm mana mo mgarang..ttiba buntu lak kolam fikiran aku nih...bkn mcm selalu mcm air terjun jerk ayat jari jumanji aku mgarang...mgkin sbb ari ni mendung...so akibat kesejukan n otak keras,fikiran aku xbley nak bfungsi dgn baeknya....dahsat no!!!!...

sbnrnya beta nak bcerita nih...td ptg aku trima pgilan dr my luvly kazen ciK n...sedih sgt suaranya,bkn seperti biasa...cik n sorang yg sgt happy bkn sprti yg aku dgr ptg td...ngupew nyer beliau dlanda kesedihan...dia pun citer la qesahnya,ttiba cik n ngis n aku pun serta merta mnges...waduhhhh heartyku sgt rapuh kalo dgr org mgis,aku dgn pantasnya akan mnages jua....mmg aku tau qesah lara dia dgn c polan tuh dah lama...n aku taw heartynya mcm mana,akibat masa n keadaan mbuatkn cik n bbuat demikian...xpa lah cik nad...reda jerk la..maybe his not d one 4 u....

berikut adalah perkara yg wajib cik n lakukan ketika ini:


  • jgn d fikiu kn sgt sbb kita xtau takdir kita mcm mana,skrg masa ntk kita have fun dgn stdy n kgkawan sbb nnt bila sdh kerja time stdy la mende plg kita akan rindu...hargai masa stdy mu...ok
  • doa slalu agar dpt jodoh yg baek2 ntk kita,n sabar adalah kunci utama ntk kebahagiaan...mcm aku sabar jak tgu dia...cewaaahhhh....
  • jgn d fikirkn sgt msge dia yg mgatakan dia nak tuuuutttt 2,kalau rindu dia pun baca jak msge2 lalu yg mghappykn...cewahhh nmpk sgt aku wat cam2...kantoiiii...
  • mmg sakit mo lupakan org yg kita syg...maybe dlm seminggu nih xbley mo lupa..tp try jak,keraskn heartymu...bz kan diri mu...
  • fikir positif,kalau dia btul syg ko napa dia xtolak jak hajat fmly dia 2...kan kan kan...so dsitu ko sdh nmpk hearty nya mcm mana..
  • please buka akaun fb..dsana ko akan nikmati sedikit ketenangn dgn hiburan2 fmliy kita yg ada fb...kehkehkeh...
  • jgn bazirkn air matamu ntk org yg xmghargai..ok

cewaah pndai lak aku nak nasihat org pdhal aku dulu gak mcm 2...tp aku fhm org sedih sal chenta nih..sbb dah bnyk kali aku rasa...so dr pgalaman beta,beta smpai kn apa yg terbaek...cik n jgn bersedih....ok...ur kazen ni sedia mdengar qesah mu...luahkn jak kalo ada mslh ok..jgn lupa...

sedikit qesahku...

rabu lps,nih nak criter nih...adik manis g tgk wayang ngan buah hearty dia,kmi g tgk "did u hear about the morgan"eh betul ker tajuknyer mcm 2..alaaa entam jak labu...citer dia ringkas tp best lak citer nih..aku plg suka part drg dlm kete,n wife dia tanya "why she?"...ttiba aku leh rasa aper pompuan 2 rasa....aku pnh alami mende 2...lebih krg mcm 2...ttiba air suci murni dr bijik mata aku nih aku bazirkn ntk babak 2...tringat qesah aku dbulan puasa sbulan tanpanya..huhu aku xnak ingt...sedih sgt..napa lah hari nih citer sedih ek..pelik no aku...

tp kini aku mniti ari bahgia dgnnya,alhamdulillah...

xtau aper nak citer dah...just nak bg pgumuman....akibat arini xjumpa qaqaseh heartyku,tlg bgtau kat dia yg puteri hearty dia nih merinduinya...napa dia senyap jerk ari ni..lupakah ia akan diriku.....

No comments:

Post a Comment