13 November 2010

minaH garfield yg xaktif..

damn ari ni aku sgt x aktif....pg2 aku dah bgn se'awal kol 5,alarm aku dok sbok je memekak kt tlga ni bg bgn...aduhhh..arini bkn ari keje laaaaaa!...smpailah kol 6.15am aku bru tjaga,kalo la alarm tu mcm manusia,mau xnyer anak tekak dia pecah asik dok bgnkan aku je,dan aku hnya tekan 'silent mode' je...ha3...sian kmo duhai alarm..

bgn seawal 6.15am d hari cuti amat mustahil bg aku,tp arini kena jumpa kekasih heartyku dulu sbb 2ari xjmpe,almklom la ade prgrm...aku lak mls nk join,sbb aku jrg ikut prgrm ni,nnt kang aku xtaw nk watpe..wlpon prgrm sntai,tp biarlah aku bprogrm kt umah coz letih aku kenduri xhbs lg...

slps bjompa mr heartyku dan hnya mngalkn pesanan 'ingat' ntk nya,aku kembali smula ke katilku yg empuk..cdg ingin ke negeri china lg..tp mataku tpandang maklok putih eto,my luvly lappy la...hik3...seawal pg itu aku 0n9...on9..dan tros on9...

"huh xmandi ke cik weiii"...

"x aku hnya bmalasan di atas katilku dgn lappy ku melayan fb ku"...

huh halinah...sgt xaktif...ni namanya qada tido xckp..hik3...

smpailh aku nmpk jarum jam tu mnunjukkn kol 2pm,aku cdg nak jln2,memandangkn arini ari cuti..tp mata ku dok sibuk check in flght g china....so aku melayan bahtera g china ntk sejam,n bgn2 je aku fb...on9 on9 on9...

"hye minaci bila mau mandi"...

aeish kalo lah mr hearty taw betapa xaktifnye anda arini,mst tlga anda sdh bnanah kena mrh dow..hik2....

jarum jam nak smpai ke arah 5pm...perhentian terakhir ntk aku,dah dah mandi2...skali lg aku fail..perut aku dah blagu okestra..sgt dasat munyinye...dgn muke xbasuh,aku msk le sesedap rasa..ntk perut aku mmg xsah kalo 1 hdgn shj...so ntk ptg ni aku just order fishball 10ketul n maggi speacial...

cehh order kunun nye..

msk sndri la aweks..hang nk order kt sape...

urmm kalo lah dinding ni leh buatkn..aku happy ;p

slps perutku boroi dgn hidangn westernku,aku pon mneruskn aktiviti mandi..hiphip hoorey,akhirnya aku mandi..walaweiii TAHNIAH halinah,mandi selewat jam6ptg..package mandi pagi smpai mlm...save sket duit air hang ;p....

dan skrg aku tros mghadap fb,blog,dll ntk mgisi masaku...

hoii mr hearty,wlpon ko jauh sebelah bukit tu je...ko ttp d hearty ni...n thanx ingat saye :)..sy syg kamo mr hearty..

"rindu ek?"..

"ye sy rindu kamo jgk"....

ok sy nak fb dulo ya..n tkini tv3 kisah sedih...xmo nges..:(

No comments:

Post a Comment