08 December 2009

KerJaya yG sengsarA

tahap kesabaran ku ada batasan..
aku xtau la napa lately aku banyak keje sngt...naik pening aku dbuat nyer...trasa letih minda nih...27branch aku kena handle bahagian operation sorang2...urmmm tiap kali masuk opis aku akan rasa sesak nafas...tiap kali aku mulakan kerja dgn muka masam,marah,makian,angin aku kompom xseimbang nyer..slagi xde dak baru masuk,aku xleh nak cuti,aku xleh nak rehat lgsg,aku wat keje sorang2 dr a smpai z..arghhh tention....

bos:
  • smpai bila mcm nih...sgt2 xlarat la...tlg la carikan partner....boleh jd giler mcm nih...tlg la tlg la tlg la tlg la...
  • jgn mharap tgn yg satu nih leh gapai sumer keje,leh follow sumer status....agak lembab sdikit di situ..

branch

  • tlg la bg kerjasama,jgn la asyik nak memeningkan aku dgn mslh remeh temeh,nih kdg2 hntar jpj cheque request pun salah,bkn baru keje kan.dah btahun..tp still xreti jgk..
  • jgn nak mgharap aku leh ingt smua mende,so tlg updated aku!!!!..
  • jgn peningkn aku dgn karenah customer korunk yg ntah aper2 tuh,salesman jgn nak ggu idop aku nak kete cpt la aper la,kalau nak cpt korunk buat sendiri,jgn nak maki2 aku ker aper ker,mgadu kat bos korunk ke,bgtau aku lmbt wat k1,nak suh bos korunk maki aku,owh jgn bmimpi ok...

aku xtau lah naper leh aku paparkan entry ni kali nih...aku mmg tention kali nih...sgt2 tention..smpai aku xder masa nak minum pun...telepon asyik berdering,faks asyik ader jerk mmuntahkn kertas...arghhh..mgkin aku perlukan rehat n bcuti..tp mslhnyer nak cuti pun xblH!!!!!!!!!!2 yg buat aku brasap 2....

sabar sabar halinah,you can do it kan kan kan..bkn xbiasa..ko harapan naza kia...ko harapan bod..

YA ALLAH mungkin ini semua dugaan mu untuk ku..aku cuba harunginya dgn reda...KAU permudahkan lah segala urusan ku YA ALLAH..

my boo>>thanx slalu dgr keluhan ku.....love u owez syg...

END!

2 comments:

  1. mmg sgt byk keje sejak forte baru kluar ni kan...
    cian ina...i know how u feel...huhu,shida yg kat branch ni pon da tension...ni pulak ina yg kene handle byk branch...
    harap2 ina bykkn bersbr k...
    nasib ler shida x keje kat HQ...(^^p)

    ReplyDelete
  2. ina kena la sabar...dah biasa jd mcm nih shida...huhuuhuh dah lali...tp kdg2 pening fak prgai yg ntah aper2 insan2 tertentu...penatttt

    ReplyDelete