18 November 2009

semalam nyEr citer....

di jadikn alkisah,dis luvly couple dah lamer xjumpew..eh lamer ker??..lamer la jgk 3hari...bbanding sblm nih jumpew awi2...so akibat demam kerinduan,dis cute couple bcadang nak g tgk wyg>>>2012<<<...tkt akan kelewatan akibt koje yg mlambak,c kumbang mminta c bunga ntk g beli tiket dulu,,adoiii yaii..ttiba trasa sshnyer...nak mgharungi lautan manusia n klebatan hujan,agak ssh gak lah nak menjejak kaki ke t.square s'awal yg mgkin...tp dsebabkn nak penuhi smua,c bunga pun redahlah halangn 2 dgn muka cutenyew...antam syak la labuuu....jejak jerk kaki kt t.s,cpt2 aku g tgk tiket wyg..mak aii drg nih sumer sibuk gak nak tgk wyg la...full house sesawang...hangin aku...8.30pm,9.10pm,11.30pm n last skali 12.10am...nak tgk wyg best kenalh seat pun best...so kmi decide hamik show kul 12.10am...pth blk aku blk umah...mkn jup,tidow jup..ttiba...

"hello,assalammualaikum"..suaranya kah itu..

"waalaikumsalam"masih dlm keadaan mamai..

"citer kul brape?"soalnya

"kul 12.10am"jwpku ringkas..

"hah bgn kejup lg abg smpai,m.kol trn"tegasnyer..

sepantas kilat aku bsiap...adehhh mata mgantoz nih...tp dah janji n tiket pun dah kt tgn aku....aku hanya mgenakn jeans lusuh n swter hitam ku..ermm ringkas n smart..yaa mehh...kekekekek...kmi agak lmbt sket..lbh krg 12.15am baru kmi ddk d seat kmi dgn tng..fuhh

#2012#best giler beb...we were warned!!kesian,kisah sal keutamaan keluarga di hujung hayat kiter...sedih..tp xleh nak ngis..malueee...kekke...

blk jerk aku tross zzzzzzzzzz....n dia trus g pasar....cian dia penat...

"aniss..abg syg anis".....ucapnya

"terima kasih,syg abg jgk"..ungkapku..hati bbunga ^-^

No comments:

Post a Comment