17 November 2009

bila hujan...

  • suasana terasa sejuk ditambah lak dgn icon opis aku nih tahap oklahoma tgh krismas nyer...sejuk gilezz....tulang temulang aku nih hampir reput....sabar jerk la..

  • mata terasa mengantuk,bulu mata terasa berat jerk sampai nak terjatuh...kekekek...almaklumla...

  • dgr lak lagu slow....adoiii yaiii....

  • keje lak xder...kekekek green lite aku ader can tidow...huhuhuh...

  • bnyk keje tbengkalai...dspatch xleh nak antar document kt aku...aku pun mcm 2..hahah suker..wat esok^-^

  • leh menghirup milo secawan cecah roti...wahh mewah idop...mai secawan!!

  • tgu masa nak blk jerk...^-^lmbt nyer jarum jam ni...rasa nak tlg putar jerk...

bila blk time hujan2 ceni

  • nak blk pun ssh sbb xder bawa payung la plak....adehhh

  • maknernyer saye djemput oleh si dia...ngeee ^-^ suke...

No comments:

Post a Comment