04 October 2010

neNek kebosanan mErapu

arini aku dok umah je,memandangkn en arjuna saya dok ade dinner...smgu jugak la dia bz ngan aktiviti GPMS kt JB...urmmm bosan dow tnpa dia..hikhikhik...ingat arini leh la kuar ngan dia,ngupenyer beliau sibok la dinner ntk fasi kt JB aritu,sok sok la aku tperok kt blk wat kesekian kalinya...tp tghari td dia jompa gak ajak lunch same..umm thanx darlz...

arini aku gatal lak nak buka icon kt blk aku...hikhikhik..skrg tgh mgeletar kesejokn...kununye nak wat kelainan,memandangkn baru beli cadar,nak test power la kununnyer.. :)...huh!

tinggal beberapa ari lg cik yan nak mendirikan rumah tangga bersama jejaka idamannya,alhamdulillah n tahniah..dan aku??..kena mencari kwn serumah..aiyokkkk...sape nak wei...aiyaiyai...

skrg kat opis ase relaks jerk,memandangkn bos baru,so xbnyk lg dia taw psl keje,kmi smua wat sambil lewa..hikhihikhik..yg bestnye msok lmbt pon xpe,pndai2 cover la beb...nak cuti??hah tu aku xtaw mcm mane lak kes tu,xtaw lak sapa yg akan sign form cuti..masalah jgk tu..akan dfikirkan kemudian...

arini aku cuba nak ubah perangaiku,ya allah bantulah hambamu ini demi kebaikkan..aku xnak lah bterusan mcm ni hingga mbawa kesedihan diriku,so arini aku tukar..~~~ubah ubah ubah.....```wink```.. ;) ausa liviosa!! ;)



No comments:

Post a Comment