15 February 2010

GlamourouS nite naZa..



Glamourous nite At KLCC convention centre...

pening2...bkn psl keje tp psl baju aper nak pkai on dat nite...glomourous lak temanya..ala2 celebriti gitu...dlm kepala otak aku trus nmpk byg2 yuna...adoii duit lg..dah lah lewat bgtaw...ader masa 2 mgu jerk nak cari baju..giler...mgu ptama sdh blalu..mgu trakhir sblm dinner lak g sabah...mmg pkai kemban lah aku...adoiii...giler2x...pening pening pening...

sejak memo dkeluarkan sumer rkyat naza mcm dah xder isu lain nak dbualkn..lg2 yg wanita2 nih..sumer dok ckp psl baju,make up...2 jerk la isunyer..hinggakn c jejaka xlarat dgr dah...kekekek...

BAJU>>d taja khas oleh fmly ku sndiri,dr nursyarah afiqa...color hitam..color selamat beb...dah xder pilihan...rembat jerk aper yg ptt..kekekek..

MAKE UP>>make up artis kat PIZANTO...blh laa tahan halege nyer...mgeletar tgn nak bayo..huhuhu...mmg mcm artis gitu..hinggakn aku sndri xknl diriku sndiri..siap pkai bulu mata pelesu..mmg pelesu..berat siot...

TGK NIH:


mjlis bmula agak lmbt...aku xtaw psl per..tp agak sakit gak lah kaki mgenakn heel tgi 3inci...tulang belikat aku smpai mgeletar jdnya..adoii dugaan..msuk2 jerk dok seat dpn..mcm kuda tlepas kandang bila pintu dbuka sumer brebut nak dok depan..almaklumla depan pentas..senang sket nak tgk..kekekeke...

mknn mlm 2 bermenukan masakn cina sumer..almaklumla nak raya cina kan...mak datin maner yg pilih menu 2 aku xtaw..yg pntg sedap xsedap jerk rasanya...kucewa aku...


persembahan mlm 2??sumer persembahan dr dak2 naza..ok la..bored a little bit..sorry to say dat...tp persembahan geng2 aku NOBODY best..bravo...sib baek ader fafau n fbi jd pgacara...meriah la sket..kekekek...n plg dnanti2 abg ANUAR ZAIN..time 2 korunk leh tgk wanita2 sumer naek hantu tgk dia..aku xtaw la naper...dasat..




PLG BEST bila,aku adalah salah satu penerima tiket btuah mlm 2...hahah selama aku ceburi bidang yg ader tiket btuah nih..aku mmg xbtuah...mak aku yer..dia mmg terer..tp aku xpnh..cian aku...tp ntah naper mlm 2 no id opis aku naik...wah bgai nak giler...aku dpt kipas...blh la...ader gak dbawa blk..kan kan kan...


mjlis berakhir hmpir kol 2am..perghhh bgegar tulang belikat aku..blk2 jerk tros tido..dinner dinner..berahkir gak kau akhirnya...finally...end..jguk2 la antara pic2 kmi mlm 2..silakan:

GLAMOR BDAK BOD MLM 2..ALAHAI...

AKU NGAN ILY..

BEST DRESS MLM 2...WITCH..MR VEEJAY..[RM 1000].MASYUKKKK

KAK ILA,AKU,ILY N ECAH..

No comments:

Post a Comment